„Порция пържена хартия, моля”

„Порция пържена хартия, моля” Снимка: dailydot.com

Ако беше поръчала това, а не пържено пиле, Дженай Мейнтс от Кентъки, САЩ, едва ли би се изненадала от съдъжанието на обяда си в пилешки ресторант, част от спциализираната ресторантска верига Zaxby's.

Но щом понечила да вкуси порцията, клиентката осъзнала, че всъщност е получила ленти панирана хартия

„Дори не мога да си представя как са я изпържили, но съм сигурна, че нямаше да ми хареса”, казва Дженай Мейнтс във видео, което за рекордно кратък срок беше гледано в TikTok 33.5 милиона пъти, събирайки над 3.4 милиона лайка и 52 000 коментари, съобщава indy100.com.

Един тик-токър предположи, че блюдото е форма на рециклиране, друг – че поне е хрупкаво, а трети го нарече „пържено оригами а ла Кентъки”. 

По-оптимистичното предположение, че лентите са просто препържена пилешка кожичка, бързо беше развенчано, след като от Zaxby's се оправдаха, че вероятно са изпържили хартиените разделители, с които месопроизводителите отделят пилешките филета в опаковките.

Ресторантът е компенсирал платената сума и е предоставил „автентична” порция пържено пиле на г-жа Мейнтс, но наред с извиненията, е намекнал, че видеото „вреди на бизнеса им”.

Тя признава, че публикацията ѝ е станала повод и за обидни коментари, инициирани вероятно от ресторанта, с които ѝ препоръчват да се погрижи за фигурата си и да си готви в къщи

Така потърпевшата се изправя и пред етичната дилема, която често е предизвикателство за ощетени потребители – дали трябва да разобличат публично нарушителите на правата им, или да се оплачат на място, задоволявайки се с „обезщетения” и неискрени извинения.

Още по темата във

facebook

Сподели тази статия в: