Нова напитка на Coca-Cola има вкуса на подсъзнанието
- Безалкохолни напитки
- Текст:
Съчетавайки „техно-цветни вкусове и сюрреализма на подсъзнанието“ новият "фентъзи аромат" на Dreamworld е насочен към „Поколението-Z”, с очакването да се хареса на младите хора, пише indy100.com. Но заради рекламните послания, мнозина смятат, че с внушенията за „подсъзнателни аромати” този път компанията доста (или отново) се е отдалечила от реалността, а и от естетиката в рекламите си.
Не закъсняха и реплики в социалните медии. „Не съм сигурен, че искам да знам какъв е вкусът на мечтите ми”, пише един потребител. Друг споделя, че се е смял дълго, когато прочел, че рекламата го подканва „да се наслади на магията в ежедневието и да мечтае с отворени очи”. А трети директно пита: „Отново ли има кокаин във формулата?”
Линията Dreamworld на Coca-Cola е последен експеримент в лимитираната серия на компанията за сезона, след "Byte", "Starlight" и "Marshmello”, като вкусовата стратегия на "мечтите" изглежда следва „Byte“ – напитката, за която компанията твърдеше, че е вдъхновена от метавселената и въплъщавайки „вкуса на пикселите”, успешно може да подкрепи например музикални преживявания или усещането за „увеличена реалност”.
Не е ясно какъв точно ще бъде вкусът на напитката с аромат на мечти. Изглежда, че тя приема вкуса на Coke Zero с някои допълнения, които Coca-Cola очаква да развият „колективната страст за изследване на нашите мечти“. Така че разхлаждайки се с Dreamworld, изглежда всеки ще може "да вкуси от чудесата",
Потребителите в САЩ и Канада ще могат да пийнат мечти от 15 август в две версии - пълноценни с Coca-Cola Dreamworld и диетични, с Coca-Cola Zero Sugar Dreamworld.
Още по темата във
facebook