Победителят в частен „Сървайвър” може да спечели остров
- Bright Life
- Текст:
Моментът с постигането на заветния брой абонати беше излъчван директно в най-популярната платформа за лични видеоклипове и преизлъчен от редица големи медии, вкл. New York Post. По този начин фенската маса на MrBeast го нареди на пето място сред най-гледаните канали в YouTube.
През последното десетилетие MrBeast, който превърна хобито си в преуспяващ бизнес, е едно от водещите лица в жанра на нашето време – в YouTube-канала си 24-годишният, чието име е Джими Доналдсън, показва клипове със скъпи каскади и дръзки предизвикателства, раздавайки щедри подаръци за абонати, победили в десетките състезателни игри, организирани от MrBeast и излъчвани в канала му – и колкото по-популярен става, толкова повече пари раздава, отбелязва indy100.com.
Така постижението от миналата седмица - да събере 100 милиона абоната - предизвика желанието на MrBeast да отпразнува събитието и да го отбележи с щедър подарък – остров, чийто собственик ще стане някой от щасливците, въвлечени в неговата игра, която разбира се, се излъчва в YouTube.
В състезанието има всичко – въпросният самотен остров, старинен кораб, предизвикатества пред уменията на участниците за живот сред тропическата природа и рисковани изпитания на ловкостта и съобразителността им. Победителят ще спечели острова, ако открие скритата „някъде там” табела „100 милиона абонати”.
Говорейки за впечатляващото си постижение, MrBeast каза: „От дъното на сърцето си, благодаря на всички, които са се абонирали за моя канал. За мен този канал е светът, посветил съм му повече от десет годинит живота си и искрено ценя всеки, който е гледал видеоклиповете ми“.
MrBeast/Джими Доналдсън има над 20 канала в YouTube на най-различни езици. За да обслужва най-успешните, екстравагантният предприемач разполага с 60-членен екип – не просто служители, а приятели и съмишленици, с които не само поддържа съдържанието на каналите си, но и организира успешни акции за набиране на средсва за благотворителност, включително почистването на световния океан от пластмасови отпадъци. Проучване от 2021 г. показва, че над 75% от всички, гледали клиповете му, го харесват.
Още по темата във
facebook