Глобални пазарни възможности и стратегии за дигитално рекламиране до 2031 г.

Глобални пазарни възможности и стратегии за дигитално рекламиране до 2031 г.

Reportlinker.com обявява публикуването на доклада „Възможности и стратегии за глобален пазар на цифрова реклама до 2031 г.“

Къде е най-големият и най-бързо развиващ се пазар за дигитални реклами? Как пазарът е свързан с цялостната икономика, демография и други подобни пазари? Какви сили ще оформят пазара в бъдеще? Глобалният доклад за пазара на цифрова реклама отговаря на всички тези и много други въпроси.

Докладът обхваща характеристиките на пазара; размер и растеж; сегментиране; регионални и национални разбивки; конкурентна среда; пазарни дялове; тенденции и стратегии за този пазар. Той проследява историята на пазара и прогнозира растежа муна географски принцип.
Поставя разглеждания пазара в контекста на по-широкия пазар на цифрова реклама и го сравнява с други пазари.


Докладът обхваща следните глави:

- Въведение и характеристики на пазара – Кратко представяне на сегментите, включени в пазара, дефиниции и обяснения за пазара на дигитална реклама.

- Ключови тенденции – подчертава основните тенденции, оформящи глобалния пазар на цифрова реклама. Разделътсъщо така очертаваи вероятните бъдещи развития на пазара.

  • Размер и растеж на глобалния пазар: Глобални исторически данни (2016-2021) и прогнози (2021-2026) и (2026-2031), пазарни стойности, както и двигатели и ограничения, които поддържат и контролират растежа на пазара в историческите и прогнозните периоди.
  • Регионален анализ – Исторически данни (2016-2021) и прогноза (2021-2026) и (2026-2031), пазарни стойности и растеж и сравнение на пазарния дял по региони.
  • Пазарно сегментиране – Съдържапазарните стойности (2016-2031) и анализ за сегментирането по платформа, по рекламен формат и по секторен вертикал.
  • Размер и растеж на регионалните пазари– Размерна регионален пазар (2021), исторически данни (2016-2021) и прогнозни (2021-2026) и (2026-2031), пазарни стойности и сравнение на растежа и пазарния дял на страните в дадения регион. Този отчет включва информация за всички региони: Азия-Тихоокеански регион, Западна Европа, Източна Европа, Северна Америка, Южна Америка, Близкия изток и Африка и основните държави във всеки регион.
  • Конкурентна среда - Подробности за конкурентната среда на пазара, прогнозни пазарни дялове и фирмени профили на водещите играчи.
  • Ключови сливания и придобивания - Информация за последните сливания и придобивания на пазара, обхванат в доклада. Този раздел дава ключови финансови подробности за сливания и придобивания, които оформят пазара през последните години.
  • Пазарни възможности и стратегии - Описва пазарни възможности и стратегии въз основа на констатациите от изследването, с информация за възможностите за растеж в различните държави, сегменти и стратегии, които да се следват на тези пазари.
  • Заключения и препоръки - Включва препоръки за доставчиците на дигитална реклама по отношение на предложения за продукти/услуги, географско разширяване, маркетингови стратегии и целеви групи.
  • Приложение – Този раздел включва подробности за обхванатите кодове на Системата за класификация на индустрията в Северна Америка (NAICS), съкращения и валутни кодове, използвани в този отчет.

 

Обхват

Обхванати пазари:

  • 1) По платформа: Мобилна реклама (в приложения и мобилни мрежи); Десктоп реклама, цифрова телевизия; Други платформи
  • 2) По рекламен формат: цифрова дисплейна реклама; интернет платено търсене; социални медии; онлайн видео; други рекламни формати
  • 3) По индустриален вертикал: Медии и развлечения; Потребителски стоки и търговия на дребно; Банкиране; Финансови услуги и застраховки; Телекомуникационен ИТ сектор; Туризъм; Здравеопазване; Производство и верига за доставки; Транспорт и логистика; Енергия; Енергетика; Комунални услуги; Други промишлени сектори.


Споменати компании: Google; Meta Platforms, Inc. (Facebook); Amazon.com, Inc; Microsoft Corporation; Alibaba Group Holdings Limited.

Държави: Китай, Австралия, Индия, Индонезия, Япония, Южна Кореа, САЩ, Бразилия, Франция, Германия, Великобритания, Русия.

Региони: Азиатско-тихоокеански, Западна Европа, Източна Европа, Северна Америка, Южна Америка, Близкия Изток, Африка.

Времеви обхват: пет години исторически данни и десет години прогноза.

Данни: Съотношения на размера на пазара и растеж спрямо свързаните пазари; пропорции на БВП; разходи на глава от населението; сравнение на индикаторите за дигитална реклама.

Сегментиране на данни: национални и регионални исторически и прогнозни данни; пазарен дял на конкурентите; пазарни сегменти.
Докладът дава наистина глобална перспектива като най-изчерпателният, наличен на този пазар, обхващащ 12 географски области.
Посочва как пазарът е засегнат от коронавируса и как е вероятно той да се възстанови и да расте, когато въздействието на вируса отслабне.

Дава модели за създаване на регионални и национални стратегии на базата на местни данни и анализи.
Идентифицира сегменти на растеж за инвестиции.
Дава възможности да превъзхождате конкурентите, като използвате прогнозни данни и движещите сили и тенденции, оформящи пазара.
Помага за разбиране на клиентите въз основа на най-новите резултати отпазарни проучвания.
Еталонно представяне спрямо ключови конкуренти.

Предоставя възможност за използване на връзките между ключови набори от данни за превъзходно изготвяне на стратегии.

Подходящ за поддържане на вътрешни и външни презентации с надеждни висококачествени данни и анализи.

Вижте целия доклад на - https://www.reportlinker.com/p06310485/?utm_source=GNW

Още по темата във

facebook

Сподели тази статия в: