Ще пробваме виртуално обувките, които купуваме онлайн от Amazon

Ще пробваме виртуално обувките, които купуваме онлайн от Amazon Снимка: techcrunch.com

Най-голямата платформа за продажби на дребно първа използва приложение за виртуална реалност в онлайн продажбите на обувки.

Инструментът за пазаруване с помощта на разширена реалност се нарича „Виртуално пробване на обувки”. Функцията се задейства при докосване на съответния бутон. След това купувачът трябва да насочи камерата на смартфона към краката си и след секунди ще ги види „обути” в избрания чифт виртуални обувки

Виртуалното мерене няма да покаже дали обувката е мека, удобна и как приляга на крака, но чрез приложението клиентите могат да избират различните цветови опции, за да преценят кой цвят им допада и как ще се съчетават обувките с облеклото им. Така съветът „Пробвайте, преди да купите” до известна степен преминава от физическите магазини за обувки и в дигиталните им конкуренти.

От Amazon казват, че функцията включва „хиляди стилове“, в това число New Balance, Adidas, Reebok, Puma, Superga, Lacoste, Asics и Saucony. За момента виртуалният инструмент е достъпен само за потребители на iOS в Съединените щати и Канада в приложението за пазаруване на Amazon, но тенденцията е услугата да се разшири и да се универсализира.

„Целта на Amazon Fashion е да създаде иновативни преживявания, които да направят пазаруването на мода онлайн лесно и очарователно за клиентите“, каза в изявлението си по повода Мюге Ердирик Доган, президент на Amazon Fashion.

Компанията развива услугите си за виртуално пазаруване от 2017 г., след като пусна Amazon „AR View“ и „Room Decorator“, приложения, чрез които клиентите могат да видят как би изглеждал в дома им продуктът, който искат да купят.

Amazon Fashion не е единствената компания, която предлага виртуалната опция. Големи модни марки като L’oreal, Zara и Nike също пуснаха в онлайн магазините си функция за виртуално пробване на предлаганите продукти.

Още по темата във

facebook

Сподели тази статия в: