
Продажбите на сладолед рязко се увеличиха на фона на пандемията
- България
- Източник: Unilever
- Текст:

Продажбите на сладолед скочиха на фона на пандемията от COVID-19, която продължава да бушува по целия свят.
Това съобщи компанията Unilever, която притежава марките Ben & Jerry's, Magnum и Breyer.
Повишеното търсене на различни хранителни продукти се дължи на карантината, поради която потребителите обядват у дома.
Продажбите на сладолед са нараснали с 15% през първата половина на годината и до 26% през второто тримесечие.
Компанията отбелязва, че продажбата на ледения десерт за гражданите значително компенсира загубите, които биха могли да получат от продажбата на продукта в ресторанти и други заведения.
Това съобщи компанията Unilever, която притежава марките Ben & Jerry's, Magnum и Breyer.
Повишеното търсене на различни хранителни продукти се дължи на карантината, поради която потребителите обядват у дома.
Продажбите на сладолед са нараснали с 15% през първата половина на годината и до 26% през второто тримесечие.
Компанията отбелязва, че продажбата на ледения десерт за гражданите значително компенсира загубите, които биха могли да получат от продажбата на продукта в ресторанти и други заведения.
Още по темата във
facebookСподели тази статия в:

Китай пуска дроновете в бизнеса с таксита

Еврото ускори спада си спрямо долара след публикувани данни за инфлацията в Германия

26,7 милиарда години: каква е възрастта на Вселената

Митата на Тръмп възродиха силен икономически съюз

Илон Мъск пак пазарува привърженици на Тръмп

Френският съд елиминира Марин льо Пен от следващата президентска надпревара

Шведски журналист арестуван в Турция

Цената на златото продължава да расте

Американските учени загубиха 3 милиарда долара заради Тръмп
КЕШ клуб
300
3 000
30 000