Имейлите, които бизнесът ви трябва да изпраща

Имейлите, които бизнесът ви трябва да изпраща Снимка: https://pixabay.com/

Преживяванията на потребителите имат значение, затова трябва да им предоставите лесен и бърз достъп до полезната за тях информация.

Знаете ли, че за всеки долар, похарчен за имейл маркетинг, средностатистическият бранд генерира печалба от 38 долара? Това е впечатляваща възвръщаемост на инвестициите и затова всеки предприемач трябва да има солидна стратегия за изпращане на имейли.

В този материал можете да научите за 4-те типа мейли, които трябва да изпращате, и тяхното въздействие.

1. Бюлетини

Според проучвания на Clutch бюлетините са най-популярният тип имейли, като 83% от компаниите използват съобщения от този тип. Тези имейли обикновено се изпращат по последователен график (сутрешните часове в делничните дни са най-популярни) и често в тях има или съдържание от фирмения блог или уебсайт, връзки, курирани от други източници, или и двете. Бюлетинът може също да съдържа предстоящи събития или уебинари, новини от вашата компания или други актуализации. Когато създавате съдържанието на бюлетина, той трябва преди всичко да е от полза на вашата аудитория.

2. Самостоятелни имейли

Колкото и популярни да са бюлетините, те имат недостатък. Когато изпращате няколко връзки в имейл, вие отслабвате основния си призив за действие. Вашият абонат може да кликне върху първата или втората връзка, но има вероятност да не се върне към другите или да прегледа имейла ви повърхностно. Така че, ако основната ви цел е да предизвикате конкретно действие - регистрирайте се за този уебинар, купете този продукт, прочетете последната публикация в блога - самостоятелният имейл би имал по-голям успех. Тези имейли са посветени само на една тема и поставят призива за действие най-отпред и в центъра. Вниманието на вашите читатели няма да бъде отклонено, така че е по-вероятно да предприемат действието, което искате от тях.

3. „Зарибяващи” имейли

Обикновено това са поредица от свързани имейли, които се изпращат в период от няколко дни или седмици. Идеята е да достигнете до потенциалните клиенти и впоследствие да ги преобразувате в реални такива чрез автоматизирана серия от полезно съдържание. Тези имейли стимулират ангажираността. Според HubSpot този тип имейли генерират 8% от кликванията в сравнение с 3% кликвания от общите имейли. Тази поредица от съобщение също пести от времето на вашия екип. Можете да настроите поредицата веднъж и ако тя е успешна, амтоматично доставяте потенциални клиенти на вашия търговски екип без много усилие.

4. Транзакционни

Ако имате някакъв вид компонент за електронна търговия към вашия бизнес, вероятно вече изпращате транзакционни имейли, като разписки и потвърждения. Тези видове съобщения имат 8 пъти повече отваряния и кликвания, отколкото всеки друг тип имейл. Тъй като вече имате вниманието на вашия читател, това е чудесен момент да споделите персонализирани препоръки за съдържание или продукти, от които потребителят може също да се интересува въз основа на предишно поведение или навици на пазаруване.

Още по темата във

facebook

Сподели тази статия в: